Bolaget skall bedriva utveckling, träning, evenemang och relaterade tjänster inom e-sportverksamhet till idrottsmän, kvinnor och ungdomar. Det kommer bedrivas genom egna samt inhyrda park-centers via medlemskap, uthyrning och försäljning av produkter och tjänster främst inom virtuell(VR) och förstärkt verklighet (AR). Bolaget skall även bedriva uthyrning genom framtagning och utveckling av tillämpningsområden inom VR och AR till näringslivet och kommunala instanser. Bolaget kommer även bedriva e-sport och motorikaktiviteter med inriktning mot VR och AR för barn, kaféverksamhet och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 169 | 361 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -386 | -146 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -387 | -146 |
Årets resultat (tkr) | 133 | -1 |
Summa tillgångar (tkr) | 232 | 491 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 169 | 361 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -386 | -146 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -387 | -146 |
Årets resultat (tkr) | 133 | -1 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 200 | 109 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 32 | 382 |
Tillgångar (tkr) | 232 | 491 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 182 | 49 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | 57 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 50 | 385 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 232 | 491 |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 169 | 361 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | -228.4% | -40.4% |
Soliditet | 78.5% | 10.0% |
Kassalikviditet | 64.0% | 99.2% |
Reality Park AB ingår i en koncern med 7 bolag. Koncernmoderbolag är Shape Of Future AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget skall bedriva utveckling, träning, evenemang och relaterade tjänster inom e-sportverksamhet till idrottsmän, kvinnor och ungdomar. Det kommer bedrivas genom egna samt inhyrda park-centers via medlemskap, uthyrning och försäljning av produkter och tjänster främst inom virtuell(VR) och förstärkt verklighet (AR). Bolaget skall även bedriva uthyrning genom framtagning och utveckling av tillämpningsområden inom VR och AR till näringslivet och kommunala instanser. Bolaget kommer även bedriva e-sport och motorikaktiviteter med inriktning mot VR och AR för barn, kaféverksamhet och därmed förenlig verksamhet.